One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

czwartek, 5 stycznia 2012

Rozdział 7

Zadzwonił dzwonek do drzwi. Liam i Zayn  siedzieli i oglądali film jak zahipnotyzowani, więc poszłam otworzyć drzwi. Zobaczyłam w nich chłopaków.
___________________________________________________________________
- Cześć Mała.- powiedział Louis całując mnie w policzek.
- Hej- opowiedziałam przytulając go.
- Jest Liam ? Szukaliśmy go, ale nie było go w domu.. – zapytał Niall.
- Hmm.. Jest ale wam go nie oddam.- odpowiedziałam ze śmiechem.
- Oj Emilie proszę musimy mu i Zaynowi cos powiedzieć.- wtrącił się Harry.
- Oj no dobrze. Przecież żartuję, ale od razu mówie oglądają film jak jacyś zahipnotyzowani.- powiedziałam z uśmiechem.
Weszliśmy do salonu. Tak jak mówiłam to tak było. Harry, Niall i Louis wyłączyli film i postanowili im powiedzieć coś ważnego.
- To ja nie będę wam przeszkadzała. Pójdę do siebie.- odpowiedziałam po czym udałam się do swojego pokoju.
Gdy zaszłam do pokoju postanowiłam włączyć laptopa. Pierwsze co zrobiłam to weszłam na pudelka, poszkolne itp.  Większość plotek było o mnie i o Liamie. Byłam w szoku. Nie wiedziałam że zaraz będą oto takie szumy.  Zaczęłam czytać komentarze. Niektóre były miłe. Ludzie życzyli mi szczęścia, ale byli też tacy co chcieli bym od razu się rozstała z Liamem.  Zdenerwowana wyłączyłam te strony i postanowiłam nie przejmować się tym. Byłam z nim szczęśliwa i tego się trzymałam.
 Zrobiłam się głodna, postanowiłam iść zrobić sobie płatki czekoladowe z mlekiem. Schodząc po schodach usłyszałam kawałek rozmowy chłopaków.
- A ty Louis kogo zaprosisz ?- zapytał Zayn.
- Chyba Selenę, wiecie podoba mi się ale boję się jej cokolwiek powiedzieć, wiecie jaki jestem w tych sprawach.- odpowiedział Louis ze smutkiem w głosie.
- A ty Zayn cwaniaku kogo zaprosisz ?- zapytał Niall.
- Wiecie skoro gadamy tak szczerze to podoba mi się Nicola. Ale sami wiecie, jest przyjaciółką Emilie, nie chcę jej zabierać przyjaciółki.- odpowiedział mój brat.
- Zayn głupku nie zabierzesz jej przyjaciółki. Pomyśl chłopie, jeżeli ci się podoba to o nią walcz tak samo jak Louis o Selenę. Może wy także się im podobacie ? Zaproście je i tyle.- mówił Harry.
- A ty Liam zapewne idziesz z Emilie  tak ?- zapytał Louis.
- Jasne że tak o ile się zgodzi.- odpowiedział z uśmiechem Liam.
Postanowiłam już nie podsłuchiwać i iść do kuchni.. Wchodząc o salonu spojrzałam na Zayna , Louisa i zaczęłam się głośno śmiać.
- Co jest Emilie? – zapytał Louis.
- Nie nic po prostu, a zresztą .- odpowiedziałam i udałam się do kuchni dalej się śmiejąc.
Zrobiłam sobie płatki i usiadłam przy wyspie( to takie coś w kuchni xD ) Siedziałam tyłem do chłopaków. Nagle poczułam że ktoś łapie mnie za biodra. Udawałam że Nie czuję i jadłam dalej.
- Kochanie, ze mną to już się nie podzielisz? – zapytał Liam
 Udawałam że nie słyszę. Próbowałam się nie śmiać głośno, ale już powoli nie umiałam. Liam przejechał dłonią po moim policzku i szyi i już zaczęłam się śmiać na głos.
- No ładnie, to był żart? Wiesz jak mnie wystraszyłaś? Myślałem że coś się stało.- odpowiedział Liam siadając obok mnie.
- Gdyby nie to że przejechałeś mi dłonią po policzku i szyi to dalej by było tak jak wcześniej. – odpowiedziałam patrząc się na Liama.
- Oj Emilie. A tak serio to podzielisz się ze mną. Wiesz zgłodniałem.- odpowiedział Liam zabierając mi łyżkę .
- Ej ej, niema tak łatwo. – odpowiedziałam patrząc się mu w oczy.
- Hmm…- odpowiedział Liam całując mnie w usta. Pocałował mnie namiętnie.
- No dobrze masz, i tak już się najadłam.- odpowiedziałam podając Liamowi łyżkę i płatki.
 Gdy Liam zjadł udaliśmy się do chłopaków. Dołączyliśmy się do nich i patrzyliśmy na ten film. Był straszny, siedziałam przytulona do Liama.. Nawet wtedy kiedy nie patrzyłam słyszałam co działo się w tym filmie. Gdy film się skończył powiedziałam do Liama:
- No pięknie.. Spójrz na naszych bohaterów, pozasypiali. Nie będziemy ich budzić chodź.- powiedziałam łapiąc Liama za rękę..
Wchodząc po schodach miałam przed oczami najstraszniejsze momenty tego filmu. Gdy weszliśmy z Liamem do pokoju od razu włączyłam światło, lecz Liam je zgasił.
 - Co ty robisz? Zapal je- powiedziałam i zapaliłam światło.
- Chciałam sprawdzić czy się bałaś filmu.- odpowiedział mi Liam przytulając mnie.
- Jak widać się boje.- powiedziałam i udałam się do szafki z ciuchami. Bez słowa wzięłam piżamę i udałam się do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, włosy rozczesałam ubrałam piżamę ( krótkie spodenki i bokserkę) i wyszłam łazienki. Zobaczyłam że Liam leży na łóżku i patrzy na mnie. Bez słowa położyłam się do łóżka i próbowałam zasnąć. W pewnej chwili poczułam że Liam przybliża się.
- Emilie nie chciałem cię przestraszyć.- powiedział Liam próbując mnie pocałować, lecz ja się odsunęłam.
- Idę spać.- powiedziałam zła.
- Kochanie, przepraszam.. – powiedział Liam przejeżdżając  mi dłonią po policzku. Wiedział że to na mnie działa. Przeszedł mnie przyjemy dreszcz, wtedy już odpłynęłam. Liam mnie pocałował, nie umiałam mu już nic powiedzieć.
- Kochanie czy pójdziesz ze mną na rozdanie nagród EMA 2011.? – zapytał Liam patrząc mi głęboko w oczy.
- Hmm..- udałam że się zastanawiam.- Jasne że tak.- odpowiedziałam mu i pocałowałam w usta.- Ale pod jednym warunkiem.- powiedziałam.
- Zrobię wszystko.- powiedział chłopak.
- Wszystko? No to..- chwilę pomyślałam- Powiedz mi czy Zayn czuje coś do Nicoli, a Louis do Seleny? – zapytałam Liama.
- Wiesz  dzisiaj gdy ty poszłaś na górę, mieliśmy taką rozmowę i się przyznali do tego,  chcą je zaprosić, ale wiesz jacy oni są. – powiedział Liam.
- Tak wiem, ale oby im się udało.- powiedziałam i pocałowałam Liama w policzek.
- Emilie ? Wiesz mogę z tobą spać?- zapytał niepewnie Liam.
- Jasne że tak, ale w tych ciuchach to raczej nie.- powiedziałam z uśmiechem.
- Daj mi 10 minut pójdę się wykąpać.- powiedział chłopak.
Gdy Liam poszedł do łazienki ja myślałam nad tą EMA.. Nie miałam żadnej sukienki na taka okazję, postanowiłam udać się rano na zakupy. Po kilku minutach z rozmyśleń wyrwał mnie Liam.
- Jestem. – powiedział .
- Cieszę się.- odpowiedziałam. – Dobranoc.- powiedziałam i wtuliłam się w jego umięśniony tors.
- Dobranoc Kochanie.- odpowiedział Liam.


_____________________________________________________________

No to jest 7 rozdział.; ))

 Emilie ; *

1 komentarz: