One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

wtorek, 10 stycznia 2012

Rozdział 11 „Tysiące myśli chodziło mi po głowie..”

- Tak do jutra.- odpowiedział i wyszedł.________________________________________________________________

 Zamknęłam drzwi na klucz. Następnie udałam się do swojego pokoju. Zajęło mi to trochę czasu, gdyż ciężko było mi iść po tych schodach. Weszłam do pokoju i udałam się do łazienki. Wykąpałam się i położyłam się spać. Śniło mi się że byłam w szkole. Jakaś dziewczyna, której dokładnie twarzy nie widziałam, próbowała mi zabrać Liama. Udawało się jej to coraz bardziej. Aż straciłam go. Obudziłam się przed budzikiem.  Spojrzałam na zegarek była 6:05. Powoli wstałam z łóżka i udałam się do garderoby, tam wzięłam ubrania i poszłam do łazienki. Zrobiłam sobie makijaż, zrobiłam sobie warkocza i ubrałam się w to: http://stylistka.blox.pl/2009/09/UBRANIA-DLA-NASTOLATKI.html ( pierwszy zestaw) . Do torby włożyłam zeszyty i książki. Powoli zeszłam do kuchni. Spotkałam tam Zayna. Uśmiechnęłam się do niego i usiadłam naprzeciwko niego.
- Zaprosiłeś Nicolę na tą galę? – zapytałam patrząc na brata.
- Lepiej jest moją dziewczyną.- odpowiedział Zayn bardzo uśmiechnięty.
- No to gratuluję. Cieszę się serio.- odpowiedziałam z uśmiechem.
Pogadaliśmy tak aż do momentu gdy do domu weszli chłopaki z Nicola. Dziewczyna dała mi buziaka w policzek i poszła przywitać się z Zaynem. Podszedł do mnie Liam i pocałował. Razem udaliśmy się do samochodu Louisa. Tam rozmawialiśmy. Nagle padło na temat o Selenie.
- Wie ktoś co się z nią dzieje? – zapytałam.
- Wiem tylko tyle że miała gdzieś wyjechać na kilka dni. Sprawy rodzinne. Podobno to coś poważnego.- powiedział Louis.
- NO pięknie przyjaciółkom nie powiedziała tylko Louisowi.- odpowiedziała trochę zła.
Od kiedy to się tak od nas odsunęła? Obraziła się czy co ? Co się z nią dzieje. Tysiące myśli chodziło mi po głowie. Nagle spojrzałam na Liama, który czekał przy samochodzie by dać mi kule. Nawet nie wiedziałam że już zajechaliśmy pod szkołę.  Wyszłam z samochodu i szłam z chłopakami i Ashley przez plac przed szkołą. Widziałam jak wszyscy się na nas patrzą. Niby do tego przywykłam, gdyż często gadali o mnie w różnych programach. Na początku mówili że jestem dziewczyną Nialla, gdyż strasznie go lubiłam. Potem niby byłam z Harrym, następnie z Louisem.  Uśmiechnęłam się i poszłam dalej. Weszliśmy do szkoły i poszliśmy pod klasę gdzie miałam biologię. Jak się okazało chłopaki mieli lekcje obok nas. Więc siedzieli z nami.  Chłopaki przynieśli ławkę. Siedział Harry, Niall, Louis, Nicola, Zayn, Liam i ja na jego kolanach.  Zadzwonił dzwonek poszłam do klasy razem z Nicola. 
Lekcje minęły mi bardzo szybko i nudno. Nic nam nie zadali, więc dzisiaj miałam wolne. Był piątek. Nie trzeba iść jutro do szkoły. Pomyślałam.  Czas strasznie szybko mi leciał. Zostały dwa dni do Gali MTV EMA 2011. Właśnie wróciłam ze szpitala, ponieważ zdjęli mi gips. Strasznie się ucieszyłam gdyż już myślałam że będę nosiła ten gips całe wieki. Wróciłam do domu około godziny 13.  Umówiłyśmy się z Nicola że o 14 przyjdzie do mnie i pojedziemy po jakieś sukienki na tą galę.  
 Zakupy udały się nam. Kupiłyśmy wymarzone sukienki.

_________________________________________________________

Trochę krótki, ale jest ; ))


Czytajcie i komentujcie..; )

Emilie ;*

1 komentarz:

  1. bardzo fajny rozdział :)
    razem z przyjaciółką prowadzę blog z opowiadaniem o chłopcach z 1D, jeśli chcesz to wpadnij :)

    http://livingdreamwith1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń