One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

środa, 11 stycznia 2012

Rozdział 12 „ Gala MTV EMA”

 Nadszedł dzień Gali MTV EMA. Wstałam o godzinie 10. Wzięłam długą relaksującą kąpiel.  O 11:45 poszłam na śniadanie. Zrobiłam sobie płatki i zrobiłam także Zaynowi. Porozmawialiśmy trochę  i była godzina 13:05. Poszłam przyszykować sobie sukienkę , buty. Pomalowałam sobie paznokcie na czarno. Spojrzałam na zegarek była już 14:25. Poszłam wziąć prysznic. Następnie zrobiłam sobie makijaż, taki by pasował mi do sukienki. Zrobiłam sobie warkocza. Następnie ubrałam na siebie sukienkę, buty. Wyglądałam tak : http://mileycyrus2311.bloog.pl/id,330660332,title,Na-gali-CNN-Heroes-An-All-Star-Tribute-ZDJECIA,index.html . Włożyłam jeszcze kilka srebrnych bransoletek  na ręce, kolczyki.  Zeszłam na dół.  Spojrzałam i widziałam uśmiechniętego Liama, który wyglądał bardzo elegancko tak samo jak reszta chłopaków.  Spojrzałam na Nicolę. Wyglądała ślicznie. Miałam na sobie http://www.google.pl/imgres?q=Sukienki+na+bal&um=1&hl=pl&client=opera&rls=pl&channel=suggest&biw=1246&bih=639&tbm=isch&tbnid=9sO4m07jk7aSDM:&imgrefurl=http://cokupic.pl/produkt/-1150-bia-a-sukienka-sylwestrowa-&docid=sl4uTLj8BZ4gcM&imgurl=http://cokupic.pl/i/c_big2076642.jpg&w=510&h=800&ei=GKf0TquGC5aPsAbroJ0O&zoom=1 . Do tego czarne buty i czarna torebka ślicznie razem wszystko wyglądało. Ale moją uwagę najbardziej przykuła osoba stojąca razem z Louisem. To była Selena. Ale co ona tutaj robiła ? Czyżby była z Louisem?   A z resztą nie umiem się na nią długo gniewać. Jak z nim jest to życzę im szczęścia. Selena wyglądała tak : http://www.fabsugar.com/Selena-Gomez-2011-Golden-Globe-Awards-13293318 . Podeszłam do Liama i pocałowałam go w policzek. Następnie podeszła do mnie Nicola  mówiąc że ślicznie wyglądam. Powiedziałam jej to samo. Podeszła do nas Selena.
- Przepraszam, że tyle czasu się nie odzywałam, ale musiałam pilnie wyjechać. Sprawy rodzinne, a z Louisem jestem od kilku dni. Przepraszam, że wam nie powiedziałam.- powiedziała Selena.
- NO już  spokojnie. Nic się nie stało.  Ślicznie wyglądasz.- powiedziałam patrząc się na Selenę.
- Dziękuję. Wy również.- odpowiedziała z uśmiechem.
 Wszyscy razem udaliśmy się do limuzyny czekającej pod naszym domem.  W drodze rozmawialiśmy o gali. Co nas czeka i jak to będzie. Po gali. Zatrzymaliśmy się. Słychać było krzyki, piski. Najpierw wyszedł Harry i Niall. Następnie wyszedł  Liam i ja. Potem Nicola i Zayn. A na końcu Selena i Louis. Zrobili nam mnóstwo zdjęć. Stanęliśmy na czerwonym dywanie. Zrobiliśmy sobie kilka zdjęć  razem. Potem chłopcy osobno.  Podszedł do mnie Liam. Złapał mnie za rękę mówiąc:
-  Proszą nas o kilka słów.
Przytaknęłam i poszłam z Liamem i resztą do pewnej kobiety, która wyglądała prześlicznie. Uśmiechnęłam się .
-  Witam was chłopaki. Widzę że przyprowadziliście piękne dziewczyny na galę MTV EMA 2011.- powiedziała kobieta.
-  Dobry wieczór. – powiedzieli każdy  po kolei .
- To jest Emilie. Moja partnerka.. Mam nadzieję że na całe życie.- powiedział Liam całując mnie w policzek.
- Siostra Zayna. Z tego co wiem tak ?- zapytała patrząc na mnie.
- Tak.- odpowiedziałam z uśmiechem.
-  To jest Nicola. Moja dziewczyna.- powiedział Zayn całując Nicolę w usta.
- A to Selena. Moja dziewczyna- powiedział Louis całując Selenę w policzek.
 Odpowiedzieliśmy na kilka pytań i udaliśmy się do środka.  Zajęliśmy miejsca koło siebie. Sala powoli się zapełniała. Zobaczyłam że przede mną  siada Justin Bieber , Usher , Alexis Jordan . Byłam zadowolona że mogłam ich zobaczyć na żywo.  Nagle na scenę wyszła Vanessa i Zack.  Mówili za co będzie można dostać nagrody.
- Nagrodę za Najlepszą piosenką roku wręczy …- zaczęła Vanessa.
- Piękna, zdolna i utalentowana artystka Alexis Jordan.- dokończył Zack.
 Na scenę weszła Alexis była uśmiechnięta.
- Jestem bardzo zadowolona, że w tym roku wręczę tą nagrodę..  Wszyscy nominowani byli bardzo cudowni, lecz zwycięzcą może być tylko jedna osoba, lub zespół..  A nagrodę MTV EMA 2011 za Najlepszą piosenkę roku otrzymuje lub otrzymują ….- chwila przerwy.-  One Direction, za piosenkę What Makes You Beautiful .- krzyknęła.
 Chłopaki weszli na scenę bardzo uśmiechnięci.
- Bardzo dziękujemy za tą nagrodę. Jesteśmy w tej branży od niedawna i jest to nasza pierwsza nagroda. Bardzo się cieszymy z tego powodu- powiedział Harry.
- Chciałbym  z tego miejsca podziękować wspaniałej dziewczynie, która jest moją siostrą za to że namówiła mnie i chłopaków do programu X Factor. Dziękuję ci Emilie. – powiedział Zayn.
-Również chciałbym podziękować Emilie za to że wytrzymuje ze mną. Również dziękuję wszystkim naszym fanom za to że są i nas wspierają. Kochamy Was.! – krzyknął Liam i wszyscy razem zeszli ze sceny. Chłopcy przyszli na swoje miejsca.
- Gratuluję Kochanie.- powiedziałam do Liama całując go w usta.
- Wiesz dobrze że to dzięki tobie tu jesteśmy.- odpowiedział Liam.
- Oj tam .. – powiedziałam z uśmiechem.
 Na  scenę wszedł Zack i Vanessa.
- Teraz zostanie wręczona nagroda dla najlepszego artysty i artystki roku.- powiedział Zack .
- A wręczą ją  Rihanna i Drake. – dokończyła Vanessa.
- Cześć Kochani.! Jesteśmy naprawdę zadowoleni że możemy wręczyć tą nagrodę.. – zaczęła Rihanna.
- Najlepszą artystką roku zostaje….- powiedział Drake.
-  Alexis Jordan.- krzyknęła Rihanna.
 Alexis wyszła na scenę i podziękowała za nagrodę.
- Natomiast najlepszym artystą roku zostaje….- zaczął Drake.
- Młody, zdolny, przystojny  i bardzo utalentowany chłopak, który jest również moim znajomym.. Proszę państwa wielkie brawa dla Justina Biebera.- powiedziała z uśmiechem Rihanna.
 Justin wstał z miejsca i wyszedł na scenę .
- Bardzo dziękuję za tą nagrodę. Jestem w szoku. Chciałbym podziękować mojemu menadżerowi, mojej rodzinie, całej ekipie która pracuje ze mną i oczywiście moim kochanym Fanom. Gdyby nie wy nie miałbym szansy stać się gwiazdą. Jeszcze raz dziękuję z całego serca i Kocham Was.- powiedział Justin i wrócił na swoje miejsce.
 Gdy usiadł obrócił się i spojrzał na mnie. Uśmiechnęłam się a on odwzajemnił uśmiech. Liam spojrzał na mnie i powiedział :
- Nie lubię tego kolesia.
- Dlaczego?- zapytałam zdziwiona.
- Bo mi cię podrywa. A ja cię kocham i nie chcę cię stracić Emilie.- powiedział Liam patrząc mi się w  oczy.
- Przecież mnie nie podrywa, a jeżeli by to robił to i tak mu się to nie uda. Bo Kocham cię jak wariatka.- odpowiedziałam z uśmiechem i  pocałowałam Liama w policzek.
- Ulżyło mi, - powiedział i złożył na moich ustach namiętny pocałunek.
- Nasza Gala dobiega końca.. Dziękujemy wszystkim gościom za przybycie a tym którzy zdobyli nagrody bardzo serdecznie gratulujemy.- powiedziała Vanessa.
-  Zapraszamy na Zabawę i do zobaczenia za rok na następnej gali MTV EMA.- dokończył Zack.
 Vanessa i Zack zeszli ze sceny. Wszyscy zaczęli powoli wychodzić. My również.  Wyszliśmy z Sali gdzie odbywała się Gala.  Znów czekał na nas czerwony dywan.  Razem z chłopakami ustawiliśmy się do zdjęcia i uśmiechaliśmy się. Zrobili nam chyba z tysiąc zdjęć. Następnie weszliśmy do limuzyny i pojechaliśmy na przyjęcie. Gdy weszliśmy do tej restauracji/ klubu, doznałam szoku. Było jeszcze więcej ludzi niż na gali. Razem z chłopakami i dziewczynami zajęliśmy miejsca przy stoliku. Rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Nagle zaczęła lecieć wolna piosenka.
- Kochanie zatańczysz ze mną? Zapytał Liam i uśmiechem który bardzo kochałam.
-  Z tobą zawsze.- odpowiedziałam i łapiąc jego rękę wstałam.
Weszliśmy na parkiet. Dokładnie stanęliśmy na środku parkietu. Zaczęliśmy tańczyć. Przez cały taniec patrzyliśmy sobie w oczy.
- Cieszę się, że jesteśmy razem.- powiedział Liam i złożył na moich ustach namiętny pocałunek.
- Również się cieszę. Kocham Cię.- odpowiedziałam i również go pocałowałam.
- Ja ciebie też.- odpowiedział.
Tańczyliśmy tak kilka piosenek. Zajęliśmy swoje miejsca przy stoliku. Spojrzałam na parkiet. Zobaczyłam Nicolę tańczącą z Zaynem. Uśmiechnęłam się.. Rozejrzałam się dalej. Selena i Louis. – Cieszę się że im się układa.. Pomyślałam. Razem z Liamem jesteśmy szczęśliwi. Nikt i nic nas nie rozdzieli. Nie pozwolę na to. Bawiliśmy się do 4 nad ranem. Postanowiliśmy z chłopakami, Nicolą i Seleną że pojedziemy do nas do domu. Tam przenocujemy. Wsiedliśmy do limuzyny. Usiadłam obok Liama, oparłam głowę o jego ramię i nawet nie wiem kiedy zasnęłam.  Śniło mi się, że razem z Liamem udaliśmy się na wycieczkę. Poznał tam swoich starych znajomych.  Była tam taka dziewczyna. Zaczęła się do niego przystawiać. Byłam strasznie wkurzona. Aż w końcu gdy wyszłam do sklepu. Po powrocie zobaczyłam jak całuje Liama. Podbiegłam do niej dałam jej z liścia z kilka razy i wyleciałam z płaczem z domu.


________________________________________________

To jest już 12 ; ))

Proszę komentujcie ; ))


Pozdrawiam Emilie ;*

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział. :D Czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, obserwuję twoje postępowania już od jakiegoś czasu i podziwiam, serio ;)

    Zapraszam do mnie http://team-styles.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń