One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

sobota, 4 lutego 2012

Rozdział 36

                                         Jeżeli to  czytasz to pozostaw po sobie komentarz..; ))
                                       

           Od rana chodziła zdenerwowana. Nie wiedziałam co mam powiedzieć Liamowi, a co Harremu. O godzinie 10 poszłam do łazienki wziąć prysznic. Zrobiłam makijaż a włosy zostawiłam rozpuszczone, a końcówki podkręciłam. Ubrałam to:
http://www.photoblog.pl/hammeringcherry/114116582/1103.html .  Wyszłam z łazienki i ostatni raz spojrzałam w lustro. Uśmiechnęłam się lekko i udałam się w stronę pokoju Harrego. Stanęłam przed drzwiami i jeszcze raz powiedziałam sobie wszystko to co chce mu powiedzieć.
- Puk.. Puk.. Mogę?- zapytałam otwierając drzwi.
- Ty zawsze.- odpowiedział chłopak i od razu wstał z łóżka gdy tylko mnie zobaczył. Uśmiechnęłam się lekko i usiadłam na łóżku a po kilku sekundach chłopak był obok  mnie.
- Więc podjęłaś decyzję?- zapytał patrząc w moje oczy.
- Tak Harry posłuchaj- zaczęłam, wzięłam głęboki oddech i mówiłam dalej.- jesteś świetnym chłopakiem i wspaniałym przyjacielem, ale tylko przyjacielem. Ten pocałunek był błędem, który mam nadzieję Liam mi wybaczy. Kocham cię, ale jako przyjaciela. Zrozum mnie chcę aby było jak dawniej. – dokończyłam i patrzyłam na Harrego, który był w lekkim szoku.
- Rozumiem, kochasz jego a nie mnie. Rozumiem.- powiedział i spuścił głowę.
- Harry proszę cię. Chce aby było tak jak dawniej możesz to dla mnie zrobić?- zapytałam podnosząc twarz Harrego za podbródek .
- Mogę to dla ciebie zrobić, ale pamiętaj że zawsze będę cię kochał. A teraz możesz coś dla mnie zrobić?- zapytał i patrzył w moje oczy.
- Jeżeli tylko mogę to pewnie, że tak.- powiedziałam z lekkim uśmiechem.
- Pocałuj mnie ostatni raz.- powiedział i uśmiechnął się.
- Harry nie mogę.- powiedziałam i wstałam z łóżka.- Proszę cię aby było jak dawniej.- dodałam gdy byłam już przy drzwiach. Odwróciłam się i zobaczyłam, że Harry patrzy na mnie a po jego policzkach płyną łzy.  Nie wiedziałam co mam zrobić. Nie chciałam całować Harrego bo strasznie się tego bałam. Zamknęłam drzwi od jego pokoju i poszłam w kierunku pokoju Liama. Stwierdziłam, że zrobię mu niespodziankę. Może to dziwne, ale wróciłam do pokoju Louisa. Znalazłam tam jakieś przylepne karteczki kolorowe i zaczęłam pisać na nich np.: Idź prosto lub skręć w lewo. Takie różne. Po 1h pracy miałam gotowe. Może to dziecinne ale gdy oglądałam teledysk Megan Nicole do piosenki Justina Biebera Next 2 You. To mi się spodobało i stwierdziłam, że zrobię tak samo. Poprosiłam Zayna, żeby poprosił Liama aby przyszedł do niego na chwilę. Gdy tylko Liam wyszedł ja przykleiłam karteczkę na jego drzwi. Następnie na ściany hotelowe. Po chwili napisałam Zaynowi sms, żeby grzecznie wygonił Liama z pokoju.  Dostałam odpowiedź, że właśnie wyszedł. Wyszłam z hotelu dalej przyklejając karteczki na murach bloków. W końcu doszłam do parku przykleiłam karteczki na kolejnych drzewach a na ławeczce kilka karteczek z serduszkami i na jednej pisało : „Usiądź i czekaj ; ** <3” Schowałam się za drzewo i czekałam na Liama.  W końcu po jakiś 10minutach zobaczyłam go idącego w kierunku ławeczki. Zobaczyłam po chwili, że siada i czeka. Uśmiechnęłam się sama do siebie i ruszyłam w kierunku chłopaka.  Usiadłam obok  niego i niepewnie się uśmiechnęłam.
- Czekasz na kogoś?- zapytałam z uśmiechem.
- Emilie wiem, że to ty.- powiedział i spojrzał w moje oczy.- Podjęłaś decyzję?- zapytał po chwili. Bez zastanowienia przybliżyłam się do chłopaka i złożyłam na jego ustach namiętny pocałunek. Poczułam, że Liam nie zakończył tego. Wziął mnie na swoje kolana i dalej całowaliśmy się. Po chwili oderwaliśmy się i oboje z uśmiechami na twarzy patrzyliśmy sobie w oczy.
- Czy taka odpowiedź ci wystarczy ?- zapytałam z lekkim uśmiechem.
- Wiesz mógłbym jeszcze raz dostać ta odpowiedź.- powiedział i tym razem to on mnie pocałował. Czułam, jak przez pocałunek się uśmiecha. Spojrzałam w jego oczy i spuściłam głowę.
- Ej skarbie co jest?- zapytał przytulając mnie do siebie.
- Bo jest mi głupio. Ja nie wiem jak mogłam pocałować twojego najlepszego przyjaciela.- powiedziałam i łza spłynęła po moim policzku. Liam szybko ją starł.
- Emilie wybaczyłem ci. Kocham cię jak wariat i nigdy nie pozwolę ci odejść.- powiedział i pocałował mnie w czubek głowy.
- Przepraszam.- powiedziałam i wtuliłam się jeszcze raz w chłopaka. Ten nic nie powiedział tylko siedzieliśmy tak w ciszy dłuższy czas. Po jakiś 30min wróciliśmy do hotelu. Rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Wszystko nareszcie dobrze się układało. Leżeliśmy w łóżku do późna, nawet nie pamiętam kiedy zasnęłam.
    Obudziłam się i spojrzałam na zegarek była 10:30. Matko. Pomyślałam. Wstałam delikatnie z łóżka by nie obudzić Liama. Udałam się do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i zrobiłam lekki makijaż. Zrobiłam sobie kłosa i ubrałam to:
http://www.photoblog.pl/hammeringcherry/114198847/1107.html . Wyszłam z łazienki i zobaczyłam siedzącego na łóżku mojego chłopaka. Podeszłam i pocałowałam go  w policzek.
- Witam.- powiedział z uśmiechem, a po chwili zniknął za drzwiami do łazienki. Wzięłam do ręki telefon i napisałam sms do Nicoli : „ Wszystko jest już dobrze. Jestem z Liamem . ;** Przepraszam, że wczoraj się nie odezwałam, ale nawet nie wiem kiedy zasnęłam. ; ))”. Po kilku minutach dostałam odpowiedzieć : „ Cieszę się, wpadnijcie za 5 minut do nas do pokoju. Czekamy na was ;***”. Po chwili zobaczyłam, że Liam wyszedł z łazienki. Uśmiechnęłam się do niego. Pociągnęłam za rękę i udaliśmy się do pokoju mojego brata i mojej przyjaciółki. Bez pukania otworzyliśmy drzwi i weszliśmy do środka. Wszyscy mieli uśmiechy na twarzy. Jedynie Harry gdy zobaczył mnie z Liamem zmierzył mnie wzrokiem i spuścił głowę.
- Witamy gołąbeczki.- powiedział Louis śmiejąc się.
- Cześć.- powiedziałam razem z Liamem do reszty, która siedziała na łóżku i podłodze.
- Idziemy  do restauracji. Za 10 minut przy wyjściu.- powiedziała Nicola i wszyscy rozeszli się do swoich pokoi. Wzięłam torbę do , której spakowałam portfel, telefon, Mp4 i klucze od pokoju.  Wyszliśmy za rękę z pokoju i udaliśmy się schodami na parter. Zaszliśmy i zobaczyliśmy, że niema jeszcze tylko Harrego.
- Gdzie Harry?- zapytałam patrząc na przyjaciół.
- Powiedział, że nigdzie nie idzie.- powiedział Niall i ruszył w kierunku wyjścia jak reszta chłopaków. Stałam i patrzyłam na Nicolę. Nie wiedziałam czy mam iść do niego czy iść za chłopakami.
- Daj mu trochę czasu. Niech przemyśli sobie wszystko.- powiedziała i przytuliła mnie.
- Masz rację, a teraz chodźmy.- powiedziałam i dołączyłyśmy do chłopaków. Udaliśmy się do naszej ulubionej restauracji gdzie zjedliśmy, a potem udaliśmy do kina. Dzień minął nam bardzo przyjemnie. Śmialiśmy się i było tak jakby tamte wydarzenia sprzed kilku ostatnich dni nie miały miejsca. Martwiło mnie tylko zachowanie Harrego. Wiem, że to przeze mnie tak się zachowuje, ale to nie moja wina, że kocham bardziej Liama. Harry to tylko mój przyjaciel. Mam tylko nadzieję, że mu przejdzie i będzie tak jak dawniej. Do hotelu wróciliśmy około 16:30. Mieliśmy tylko godzinę na przebranie się i udanie na koncert chłopaków.  Zrobiłam sobie nowy makijaż, włosy zostawiłam rozpuszczone.  Postanowiłam założyć to: 
http://www.photoblog.pl/hammeringcherry/114279061/1112.html ( inną torbę i buty).  Wyszłam z łazienki i usiadłam na łóżko obok mojego chłopaka.
- Kocham Cię.- powiedziałam i wtuliłam się w chłopaka.
- Też cię Kocham Emilie.- powiedział i pocałował mnie w czubek głowy. Siedzieliśmy tak z kilka minut poczym Liam udał się do łazienki by przyszykować się na koncert. Gdy wyszedł wyglądał tak: 
http://www.sugarscape.com/main-topics/lads/577275/snog-marry-avoid-shayne-ward-max-george-and-liam-payne ( pierwszy strój). Po 45 minutach byliśmy gotowi samochodem, który czekał na nas pod hotelem udaliśmy się na koncert, gdzie czekała na mnie niemiła niespodzianka.

________________________________________________________
Przepraszam za ten rozdział, ale nie mam weny do pisania rozdziałów...; /
Mam nadzieję, że chociaż będziecie zadowoleni, że Emilie będzie znów z Liamem.
 Co do tego kiedy będzie następny rozdział to odpowiedź brzmi : Nie mam zielonego pojęcia.. Nie wiem nawet, czy dodam go za tydzień w sobotę.. ; /
Przepraszam was najmocniej..
______________________________________
Dziękuję za komentarze pod poprzednim rozdziałem ;**
Nie sądziłam, że będzie ich aż tak dużo ; ))
Prosiłabym aby pod tym było ich tyle samo albo i więcej. ))

Całuję,
Emilie ; *

13 komentarzy:

  1. Kiedy nowy rozdział..??. Już nie mogę się doczekać..!!.. Twój blog jest bardzo wciągający..!! Polecę go moim znajomym..!!.. Pozdrawiam Cię.!!..<3

    OdpowiedzUsuń
  2. super rozdział,ciekawe co to za niemiła niespodzianka :D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest naprawdę śliczny ;**** Już się nie mogę doczekać, żeby dowiedzieć się, co to za niemiła niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział <3 Też kiedyś słyszałam ten cover Megan (nadal ja słucham) i też mi się spodobał ten pomysł, ale w rzeczywistym świecie nie mam jak go zrealizować. :D Czekam na następny. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział
    super bloog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze ,że jednak jest z Liamem.Czekam co będzie dalej. Co się stanie. Zapraszam do siebie na nowy odcinek. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział. Dobrze , ze jest z Liamem. Zapraszam do siebie closethedoor-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dobrze, że są razem (Emilie i Liam). ♥
    mam nadzieję, że ta niemiła niespodzianka,
    nie będzie niczym strasznym dla Emilie.

    czekam na więcej i zapraszam do mnie :
    http://what-am-i-doing-heree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę dobre opowiadanie :D

    jeżeli masz czas to możesz chciałabyś przeczytać moje :D

    http://errorowa-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opowiadanie jest bardzo dobree , masz talent i mam nadziej ,że już nie długo będzie nowy rozdział ^^ czekam z nie cierpliwością . Pozdraawiam <3 ;*

      Usuń
  10. rozdział jest bardzo fajny ;dd . nie mogę doczekać sięę kolejnego ; )) .

    ano i zapraszam do siebie ! :) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałas zeby napisac komentarz to pisze... bardzo podoba mi sie twoje !powiadanie... DZIEWCZYNO MASZ TALENT ! piszesz zaje.biscie

    OdpowiedzUsuń