One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

piątek, 10 lutego 2012

Rozdział 38

          Wczoraj wieczorem wróciliśmy do domu.  Te kilka miesięcy minęło spokojnie. Selena jeszcze kilka razy próbowała się z nami skontaktować, ale nie udało się jej spotkać z nami. Jak tam z Harrym? Jest jak dawniej.. Pogodził się z tym, że kocham Liama i tylko z nim będę. Zachowujemy się już normalnie jakby tamta sytuacja nie miała miejsca. Śmiejemy się z żartów chłopaków i często wychodzimy razem do kina lub po prostu spędzamy czas w domu.  Razem z Liamem planujemy wspólną przyszłość.  Chcemy kupić duży dom i zamieszkać tam razem z chłopakami z Nicolą. Tak zacząć nowe życie. Nie chcemy rozstawać się z przyjaciółmi dlatego podjęliśmy taką decyzję. Za kilka dni się przeprowadzamy. Jak zareagował na to Chris? Przyjął do dosyć spokojnie. Cieszy się, że jednak będę mieszkała jeszcze z Zaynem, chłopakami i Nicolą. Gdy mu powiedziałam, że się przeprowadzam bał się trochę że powiem mu, że zamieszkam z Liamem. Wszystko wraca do normy. A tak nawet nie wspomniałam o tym, że Chris znalazł sobie dziewczynę. Są już zaręczeni i planują wspólny ślub. Nie mieliśmy jeszcze okazji poznać jego wybranki bo ciągle byliśmy wszyscy razem w trasie, ale jutro mamy wybrać się na obiad z Chrisem i jego narzeczoną, która ma na imię Angelina.
       Obudziły mnie krzyki dochodzące z dołu. Przetarłam oczy i wyszłam z pokoju. Zeszłam po schodach i zobaczyłam przyjaciół ganiających się po całym domu. Okazało się, że Niall zabrał Louisowi marchewkę i tak to się zaczęło. Ominęłam chłopaków i poszłam w kierunku kuchni gdzie zastałam Zayna, Nicolę, Harrego i Liama.
- Witaj śpiochu.- powiedział Liam całując mnie na początek dnia.
- Cześć. Jak to śpiochu?- zapytałam patrząc na wszystkich zgromadzonych.
- Emilie jest 13:30.- powiedział ze śmiechem Zayn.
- Ale o 15 idziemy na obiad z Chrisem i Angeliną. Mam tylko 1,5h na przyszykowanie się.. Nicola chodź. – powiedziałam ciągnąc za sobą przyjaciółkę do mojej sypialni.
-Błagam wybierz mi jakieś odpowiednie ciuchy.- powiedziałam z uśmiechem.- Ja w tym czasie idę się wykąpać.- dodałam po chwili i zniknęłam w drzwiach łazienki. Wzięłam prysznic i owinięta ręcznikiem weszłam do pokoju.  Zobaczyłam leżący na łóżku piękny zestaw wybrany dla mnie przez Nicolę.
- Dziękuję. Jest boski.- powiedziałam przytulając dziewczynę.
- No już ubieraj się. Trzeba zająć się makijażem i włosami. Musisz jakoś wyglądać jakoś.- powiedziała ze śmiechem. Wzięłam ciuchy i weszłam do łazienki. Ubrałam strój, który wyglądał tak : http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/114972225 . Wróciłam do sypialni i zobaczyłam Liama siedzącego razem z Nicolą na łóżku.
- Wow… Wyglądasz bosko.- powiedział całując mnie delikatnie w usta.
- Dziękuję. To zasługa Nicoli.- powiedziałam uśmiechając się do przyjaciółki.
- Wybacz Liam, ale wynocha bo musze jeszcze zrobić jej makijaż i włosy. Więc idź do Zayna i powiedz, że ma się szykować.- powiedziała Nicola, a po chwili Liam wyszedł z pokoju.
- Mamy tylko 30 minut na zrobienie ci makijażu i włosów.- powiedziała Nicola z uśmiechem i zaczęła mnie malować. Minęło 25 minut a ja miałam zrobiony piękny delikatny makijaż. Zrobionego miałam kłosa. Wszystko idealnie pasowało. Podziękowałam Nicoli i razem zeszłyśmy do salonu gdzie siedziała grupa naszych przyjaciół.
- Wow.. Emilie wyglądasz przepięknie. – powiedział Liam i pocałował dziewczynę w policzek.
- Dziękuję, ale mi to już mówiłeś.- powiedziałam z uśmiechem.
- Dalej mała wychodzimy.- powiedział Zayn wstając z kanapy.
- Mała to jest twoja.- powiedziałam patrząc na Zayna.
- Pała.- dokończyła Nicola, która śmiała się jak jakaś nienormalna.
- Skoro tak sądzisz.- powiedział Zayn i udał, że płacze.
- Oj kotku. Przepraszam.- powiedziała i pocałowała chłopaka w usta.
- Ej gołąbeczki muszę przerwać wam tą sielankę, gdyż jedziemy na obiad, który jest bardzo ważny. –powiedziałam i pociągnęłam Zayna za rękę. W drodze do drzwi uśmiechnęłam się do przyjaciół i wyszliśmy z domu. Wsiedliśmy do samochodu mojego braciszka i ruszyliśmy w kierunku restauracji, której adres podał nam Chris w sms. Zayn kierował i widać było po nim, że jest bardzo zdenerwowany.
- Nie denerwuj się. Będzie dobrze.- powiedziałam i uśmiechnęłam się patrząc na Zayna.
- Łatwo mówić, a jak mnie nie zaakceptuje?- zapytał Zayn ze smutkiem w oczach.
- Debilu jak ja cię zaakceptowałam to Angelina również.- powiedziałam ze śmiechem.
- Ciebie na pewno polubi bo jesteś ładna, miła i ogólnie jesteś zajebista. A ja ? No wiesz koleś, który śpiewa i myśli, że jest kimś.- powiedział Zayn ze smutkiem w głosie.
- Dziękuję, ale ty jesteś kimś. Jesteś osobą, którą podziwiam za to, że jest silna i nigdy się nie poddaje. Zawsze mi pomagasz i wspierasz. Angelina na pewno cię zaakceptuje. Gorzej będzie ze mną, gdyż nie jestem nawet córką Chrisa.- powiedziałam i łza spłynęła po moim policzku. Szybko ją starałam i udawałam, że nic się nie stało.
- Słońce nie płacz. Właśnie, że jesteś jego córką. Może nie  biologicznie, ale jesteś jego córką, którą kocha nad życie. Jesteś moją ukochaną siostrą czy ci się to podoba czy nie.- powiedział Zayn i zaparkowaliśmy przed restauracją.  Wyszliśmy z samochodu bardzo zdenerwowani. Weszliśmy do restauracji z jakimś uśmiechami na twarzy.

____________________________________________________
Kurcze 38 rozdział. Szybko zleciało ; /..
Ciesze się, że czytacie te bzdury i jesteście ze mną ;*
 Mam nadzieję, że spodoba się wam ten rozdział..; ))
______________________________________

Chciałabym podziękować wspaniałym dziewczynom : Nicola, Julka i Sylwia.; **
A najbardziej Julce, która wciągnęła się w nie tak, że nie wiem.. :D
Ciągle pyta się kiedy następny rozdział ;*
______________________________________

Chciałabym powiedzieć, że powoli zbliżamy się do końca tego opowiadania. Nie będę ciągle ciągnęła
tego, ponieważ powoli robi się to nudne.; /
______________________________
 No więc czytajcie ; ))

Całuję,
Emilie ;** <3

5 komentarzy:

  1. Drugi raz pierwsza.Genialny rozdział.Szkoda że kończysz.Czekam na next'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ,że Chris znalazł sobie kogoś , nie będzie sam. Liam i Emilie , słodka para jak zwykle ; ) Mam nadzieję ,że jak skończysz , chociaż tego nie chcę , będziesz pisać swoje nowe opowiadanie. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. http://dance-with-me-tonight.blogspot.com/ Zapraszam na nowy odcinek , gdzie pojawia się 1D! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że już kończysz :(
    czekam na następny i zapraszam do siebie - nowy rozdział:
    http://livingdreamwith1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba ; )) . powiem Ci, że moim zdaniem bardzo rozwinęłaś się od pierwszego rozdziału . a to nie mało . czytałam bloga, przy którym nie widziałam żadnej poprawy przy 20 rozdziale i szybko zaczynałam się nim nudzić a Twoje rozdziały wgl mnie nie nudzą i czekam na kolejne ; )) ^^ .

    OdpowiedzUsuń