One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

wtorek, 28 lutego 2012

Wiadomość...

Cześć...
Mam wiadomość, która pewnie nie ucieszy was tak bardzo.
Zawieszam tego bloga i moje drugiego również...
Po prostu nie mam czasu na pisanie, a mam masę nauki i nie moge teraz zawalić szkoły..
Było tak, że nie robiłam lekcji, a pisałam rozdziały za co później nieźle obrywałam, ale robiłam to co kocham..
Przepraszam, ale może jeszcze kiedyś wrócę do tego, ale chyba w czerwcu będzie już zapóźno..
Z resztą i tak zmniejszyła się(chyba) liczba czytelników tego opowiadania ; /.. Szkoda..
No dobra, ale wracając do tematu tych którzy czytają, znaczy czytali te opowiadanie bardzo przepraszam.
Myślę, że zrozumiecie moją decyzję..
Życzę wam wszystkiego co najlepsze, bo nie wiem czy się jeszcze usłyszymy ;*

Całuję,
Emilie ;** <3

7 komentarzy:

  1. Kuźwa mać, że co proszę ? !
    Ja tylko źle widzę, czy to może omamy ? !
    Ja się kurde pytam ? !
    Jeden z blogów, których rozdziałów nie mogłam się doczekać a ty ! Ty mi to robisz :( Chyba zaraz powieszę się na żyrandolu bądź zakrztuszę płatkami Cherios !
    Będę płakać ! :(
    Nie rób mi tego !!!
    Proszę dodawaj chociaż raz w miesiącu !
    To dla moich nerwów i tak, i tak będzie dobre !
    Bo jak na razie sama nie potrafię wytrzymać bez żadnych innych :(
    Nie rób mi tego ! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem.Mam tak samo.Mam nadzieję, że wrócisz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę nie odchodź dodawaj może w weekendy , pliska ten blog jest boski . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Please .! Dodawaj Chociaż Co Tydzień w Weekendy .! Zaczytałam Się . Bo ten Blog Jest Świetny . Poprostu Zajebistyy .! Już Tyle Napisałaś ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to czytam to aż łzy mi poleciały szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale i tak będę czekać na ciebie i twoje opowiadanie

    OdpowiedzUsuń