One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

poniedziałek, 12 marca 2012

Rozdział 41

Obudziłam się o 9:30. Wzięłam szybki prysznic, włosy związałam w kitkę i zrobiłam lekki makijaż. Postanowiłam ubrać to: http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/117365249 . To torby włożyłam telefon, portfel, klucze od samochodu i domu, Mp4 i różne potrzebne mi rzeczy. Zbiegłam po schodach i weszłam do kuchni. Tam spotkała Zayna.
- Siemka mała.- powiedział z uśmiechem mój kochany braciszek.
- A cześć.- odpowiedział również z uśmiechem.
- Gdzie tak lecisz?- zapytał patrząc na mnie jak wyciągam wodę z lodówki.
- Kosmetyczka, fryzjer. To wszystko samo się nie zrobi.- odpowiedziałam ze śmiechem.
- Tak wy dziewczyny. Nie spóźnij się i bądź o 13 w domu. Tak o 14:20 przyjdą chłopaki i jedziemy do kościoła.- powiedział chłopak, a ja tylko machnęłam ręką i zniknęłam za drzwiami. Wsiadłam do samochodu i ruszyłam w kierunku kosmetyczki.  Kobieta zrobiła mi żelowe paznokcie w kolorze kremowym do tego miałam jeszcze perełki na paznokciach i kokardki na kciuku.  Po 1h ruszyłam w kierunku fryzjera.  Tam spędziłam 1,5h zostało mi 30 minut i mam być w domu. Muszę jeszcze się ubrać i zrobić delikatny makijaż. Fryzjerka zrobiła mi lekkie loki, a następnie spięła z tyłu głowy i wyszedł taki kok( tak chyba kok xD ) Wpięła mi jeszcze kilka białych perełek i byłam gotowa. Z uśmiechem na twarzy opuściłam salon i wsiadłam do samochodu, a potem już w kierunku domu. Dojechałam po 20minutach. Weszłam do domu i zobaczyłam, siedzących na kanapie w salonie Liama i Zayna.
- Cześć Emilie. – powiedzieli równocześnie wybuchając śmiechem.
- Hej.- powiedziałam i ruszyłam w kierunku schodów.  Gdy byłam już przy drzwiach poczułam, że ktoś przytula mnie od tyłu.
- Ślicznie wyglądasz.- wyszeptał mi do ucha Liam całując w szyję.
- Dziękuję.- powiedziałam i odwróciłam się do niego przodem. Patrzyłam w te jego piękne oczy i pocałowałam najlepiej jak tylko potrafiłam. Poczułam, że chłopak uśmiecha się przez pocałunek. – Do zobaczenia za jakąś godzinkę.- dodałam po pocałunku i zniknęłam za drzwiami do swojej sypialni. Weszłam do garderoby biorąc z niej sukienkę i buty naszykowane na ślub Chrisa i Angeliny. Ruszyłam w kierunku łazienki. Zrobiłam delikatny makijaż pasujący do sukienki. Następnie założyłam sukienkę i buty. Spojrzałam w lusterko i uśmiechnęłam się. Miałam na sobie to: http://i.pinger.pl/pgr202/d762064f0024d6a14eec607d/ . Różowa sukienka sięgająca mi przed kolano i kremowe szpilki. Pięknie się razem prezentowały. Do torebeczki( :D ) włożyłam telefon, dokumenty, błyszczyk i chusteczki.  Psiknęłam się perfumami i jeszcze  raz przejechałam usta błyszczykiem. Uśmiechnęłam się i ruszyłam w kierunku schodów. Usłyszałam głosy przyjaciółki więc wiedziałam, że już tam jest. Gdy zeszłam po schodach wszyscy skierowali wzrok na mnie. Podszedł do mnie Liam i pocałował czule, następnie przytulił.
- Drugi raz ci to mówię, ale naprawdę ślicznie wyglądasz. – powiedział z uśmiechem i łapiąc mnie za rękę wyszliśmy z domu na przyjaciółmi.  Zapomniałam wam powiedzieć. Nicola miała na sobie śliczną sukienkę sięgającej jej do kolan. Dobrała do tego czarne sandałki na obcasie i czarną torebkę z różowym dodatkiem. Wyglądała tak: http://stylio.pl/images/redaction/1_620_249.jpg .

****************Kilka godzin później*****************

      Ceremonia wyszła pięknie. Chris jak przystało na pana młodego miał czarny garnitur i białą koszulę oraz no oczywiście, że czarny krawat. Angelina miała piękną białą suknię ślubną z długim trenem i bez ramiączek. Była bez welonu i całkowicie popierałam jej zdanie. Uważam, że niepotrzebny jej welon, ponieważ mi się nie podobają i sama nie będę go miała. Poznałam rodzinę Angeliny i wszyscy okazali się bardzo mili. Była już godzina 22:30. Większość ludzi była oczywiście pijana.  Tańczyłam z Liamem większość piosenek i przedstawiłam rodzinie Chrisa, gdyż większość ludzi traktowałam jak swoją rodzinę ze strony mamy.  Liam też trochę wypił, ale przyznam, że posadzenie go obok kuzyna Zayna było błędem. Chłopak nazywał się Justin. Był wysokim i  dobrze zbudowanym chłopakiem. Z tego co wywnioskowałam, przez 10  minut rozmowy z nim gdy jeszcze nie był pijany to był miłym i fajnym chłopakiem.  Wesele rozkręciło się już na maksa. Wszyscy nawaleni w trzy dupy jedynie ja i Nicola byłyśmy trzeźwe. Nie przepadałyśmy za alkoholem i oczywiście ktoś musiał zaprowadzić chłopaków do pokoju.
   Około 4 nad ranem poprosiłyśmy kierowcę Chrisa by odwiózł nas do domu. Jak powiedziałyśmy tak też zrobił. Ciężko mi było prowadzić pijanego Liama do swojej sypialni, ale dałam radę. Chłopak jakoś zdjął z siebie garnitur i został w samych bokserkach. Natomiast ja poszłam do łazienki i ubrałam na siebie piżamkę. Przykryłam siebie i chłopaka kołdrą i odpłynęłam.


_________________________________________________
Wróciłam ; D .
Mam nadzieję, że będzie czytać te bzdury jeszcze przez jakiś czas ; ))
Co do rozdziałów to będę dodawać raz w  tygodniu. Wiecie szkoła i te sprawy. ; //
 Byłam ciekawa ile wytrzymam bez tego bloga :D ; p

No nic czytajcie i komentujcie ;**

POZDRAWIAM,
emilie ;* <3 ; )))

6 komentarzy:

  1. ah nareszcie ; *
    już nie mogłam się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę mało moja droga. Ale myślę ,że z każdym odcinkiem będzie lepiej ; ) Pozdrawiam ; )

    http://dance-with-me-tonight.blogspot.com/ Nowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne . Czekam na Next'a .

    1dloveandfriends.blogspot.com


    one-direction-love-friends-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bedę te bzdury czytać dopuki nie skończysz . Mam nadzieje że jeszcze długo poczytam .


    zapraszam do mnie : http://eveything-about-you.blogspot.com/ jeżeli bd czytać , prosze o zostawienie komentarza , chce wiedzieć co myślisz . ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jeej,ile rozdziałów! z chęcią w wolnym czasie poczytam.może nie skomentuję każdego rozdziału,ale chciałam żebyś wiedziała,że czytam :) xx ;* /steal-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie się czyta ,czekam na następne rozdziały ;]
      mój blog lolbelsand.blogspot.com

      Usuń