One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

środa, 24 kwietnia 2013

Heeej !

 Witam was Miśki ! <3

  Matko jak to dziwnie wrócić na swojego starego bloga.. Jezusie.. Naprawdę mi dziwnie dodawać tu notkę, bo nie wiem wg. czy ktoś tu jeszcze zagląda. Dopiero dzisiaj tak szczerze przeczytałam wszystkie komentarze pod epilogiem i to one sprawiły, że uśmiech pojawił się na mojej twarzy. To tylko i wyłącznie wasza zasługa! ;* Dziękuję wam z całego serca, że mimo tego, ze opowiadanie dawno skończone to wy i nowe czytelniczki skomentowałyście.
  Może nie wszyscy wiedzą, ale mam 3 bloga, do którego wróciłam również po długiej przerwie i właśnie dlatego   piszę tutaj notkę. Chciałabym was bardzo serdecznie zaprosić do jego przeczytania:
http://mydreams-mylife-mylove.blogspot.com/ :)
Liczę na komentarz jakiś z waszej strony.
Dziękuję wam bardzo za wszystkie nominacje do L.A ale chyba teraz jest już za późno na to wszystko. Przepraszam, ale nie wchodziłam na tego bloga i nie miałam pojęcia, że  mnie nominujecie.
Jeżeli ktoś z was chciałby pogadać. Nie wiem dowiedzieć się jaka naprawdę jestem to piszcie"36626797". Czekam ;))

Mam nadzieję, że chociaż ktoś to przeczyta i wpadnie na mojego 3 już bloga i Ostatniego w moim życiu. Naprawde. Stwierdziłam, że to opowiadanie miało najlepszą historię. Poznałam dzięki temu mase ludzi z którymi teraz utrzymuję kontakt. Dziękuję wam ! ;*

Czekam, aż do mnie napiszecie. Trzymajcie sie ciepło i wszystkiego dobrego ! <3

Klaudia ; *

4 komentarze:

  1. cześć. zapraszam cię na 2 rozdział na life-is-a-trap.blogspot.com. mam nadzieję, że nasze opowiadanie ci się spodoba, jeśli tak - zaobserwuj nas, wyraź szczerą opinię, pozdrawiam - amy

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemnicza dziewczyna z problemami. Los się do niej uśmiechnie czy się za kocha? On samotny? chyba nie ma przyjaciół ,ale czy to wystarczy by być szczęśliwym?

    Kiedy te dwie podobne osoby z przykrą przeszłością się odnajdą co z tego wyniknie?

    Zapraszam na opowiadanie:

    ,,Bo życie jest bardziej skomplikowane niż myślisz..."

    Czytaj: http://can-i-call-you-the-friend.blogspot.com/

    Nastolatka z problemami dotyczącymi rodziny. Uzależniona od gier internetowych wesoła i jednocześnie smutna. Spotyka w grze swoją miłość ,której nigdy nie widziała i pewnie nie zobaczy.

    A jednak coś się miedzy nimi rodzi a wraz z tym rodzi się nowe życie szesnastolatki.

    Zapraszam na opowiadanie:

    ,,Przez internet do serca"

    Czytaj: http://stara-milosc.blogspot.com/

    Proszę o komentarz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam cie do mnie .. ;p Obserwujemy . /x d
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog zapraszam do mnie

    thismomentweownit00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń