One Direction

One Direction
LoveHarry ; *

piątek, 6 kwietnia 2012

; *

Epilog pojawi się po świętach. ; ))

Zaczęłam nowego bloga: http://callmemaybeklaudia.blogspot.com/

Zapraszam Was serdecznie ! ; ))

Są sami bochaterowie, ale jutro pojawi się pierwszy rozdział ;*

Mam nadzieję, że również się wam spodoba.
______________________________________
Korzystając z okazji chciałabym wam życzyć Wesołych Świąt ! ; *

Zdrowia,szczęścia i radości
 niech Wam uśmiech w sercach gości
a zajączek piękny, biały
niech przyniesie koszyk cały
jajek złotych, kolorowych
i miłości cały worek. ;*
Wesłocy świąt ! ; * ; ))

Całuję,
Emilie <3

2 komentarze:

  1. Już epilog ?! o.o ja chcę więcej rozdziałów! xDD
    Też życzę ci wesołych świat! :)

    Chcę ci też powiedzieć,że u mnie jest rozdział 1! I mam nadzieje,że skomentujesz to dla mnie ważne:)
    http://we-say-goodbye-in-the-pouring-rain.blogspot.co.uk/2012/04/rozdzia-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <3
    Zapraszam do sb <3
    Obserwuję, jak mozesz zrób to samo <3

    OdpowiedzUsuń